www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Despedida del CF Organyà

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi Pinós




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 26/09/2009

Despedida del CF Organyà Empty
MissatgeAssumpte: Despedida del CF Organyà   Despedida del CF Organyà I_icon_minitimeDs Set 26, 2009 1:06 pm

Bon dia a tots i totes, socis, aficionats, aficionades.
Us faig saber que jo, el Jordi Pinós porter de l' Organyà, deixo el club a causa de que el sr. J.Ll. Carrió em va dir que no confiava amb mi, nomes en cas que el meu company Grego es fes mal jugaria. Jo vinc de la Fuliola i tinc 85 Km. 1 hora de viatge de pujada i 1 hora de baixada, per aixo no e pogut continuar, perque no em sentia motivat per poder fer mes aquest esforç.
Vull destacar el gran treball del nostre preparador fisic Candi Viladrich, que sense ell no seria el mateix i donar-li les gracies per tot el que a fet per mi.
Dono les gracies a la Junta directiva per haberse portat com uns senyors i entendre la meua desició.
Cal recordar que en aquest equip i a un grup huma molt bo i que aixó a fet que mi trobesa com a casa.
Us desitjo molta sort i ja ens veurem a Organyà d' aqui 7 jornades.
Tornar a dalt Ir abajo
Makanut




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Despedida del CF Organyà Empty
MissatgeAssumpte: Molta sort!   Despedida del CF Organyà I_icon_minitimeDs Set 26, 2009 7:28 pm

Jordi, que tinguis molta sort i èxits a la teva nova etapa, t'ho mereixes!
L' Organyà perd una grandíssima persona i un gran jugador de club, llàstima!Crec que en la teva situació tothom hagués actuat d'una manera similar, és molt comprensible.
Et torno a desitjar molta sort!
Força Nyà, nyà, nyà!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Despedida del CF Organyà
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 24 hores per pair-ho
» Organyà 1 Guissona 1
» Organyà 1- La Seu d´Urgell 1
» Remolins 3, Organyà 1.
» Alcarràs 6-0 Organyà

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: