www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 24 hores per pair-ho

Ir abajo 
+3
astròlec
Xavi
Bandoler
7 participantes
AutorMissatge
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDl Jun 01, 2009 7:09 pm

Be, quatre ratlles per acomiadar la temporada. Aquesta vegada no farem crònica doncs tot el públic estava al camp de Les Lloredes. Cadascú de nosaltres tindrà la seva pròpia opinió. No seré jo avui qui dongui la meva.
Només dir que tots estàvem molt il·lusionats i va acabar amb una gran decepció. Tinc dos comentaris a fer. El primer es que el Mollerussa te equip com per no necessitar aquestes ajudes arbitrals. Segona i mes important: Ànims a tots els jugadors (als qui vaig veure plorar Sad , als qui vaig veure emprenyats Mad i als qui no vaig veure Question ), al cos tècnic i a tots els afeccionats. L´any que ve es Sant Tornemi. Ara a descansar i fer vacances sunny
Som-hi Organyà Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Xavi




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 04/05/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Partit Mollerussa   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDt Jun 02, 2009 1:02 pm

Hola a tots, en primer lloc comentar que tot i que l'àrbitre va estar una mica desencertat amb les faltes i el penalti no el vaig veure, s'ha de dir que es va veure un Mollerussa molt ben plantat al camp, amb ofici i que sabia molt bé a què venia a Organyà i com s'havia de guanyar, per mí va estar un pèl superior a l'Organyà en línies generals.

Evidentement, la derrota va ser una decepció per tots, per mí el primer, en un camp tant màgic com les Lloredes de les grans ocasions, però quan et jugues la temporada en una jornada, has de desafiar també les matemàtiques.

En fi, no ha pogut ser però tothom ha d'estar orgullós d'aquest equip, a continuar el camí i sobretot la bona linia de joc dels últims anys. L'any que ve tornarem a tenir derbi comarcal.

Molts ànims a tots i que passeu un bon estiu i carregueu molt les piles!!!!!

Força nya,nya,nya!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
astròlec




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 28/04/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDt Jun 02, 2009 1:08 pm

no ha pogut ser.Crying or Very sad


Però ha estat una temporada impressionant, per això cal felicitar a tots els jugadors i a la directiva per les bones estones de futbol que ens han fet passar aquesta temporada. cheers cheers cheers


Pel que fa al partit de diumenge, dir que el Mollerussa té un bon equip i diumenge va estar millor que els ganxos, però té alguns jugadors amb una actitud "barriobajera" pig pig pig als quals se'ls permet fer el que vulguin. L'arbit va estar malament i els liniers semblaven muts (no van indicar mai a l'arbit el que els passava als morros)
Tornar a dalt Ir abajo
Makanut




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 28/04/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Ànims a tots   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDt Jun 02, 2009 7:55 pm

Bones a tots!Només vull felicitar a tots els jugadors, cos tècnic i directius pels grans moments que s'han viscut al llarg de la temporada!És una llàstima acabar d'aquesta manera però el futbol ja les te aquestes coses i ho hem d'acceptar.
Respecte al partit coincideixo amb els que comenta el Xavi, molt ofici del Mollerussa i massa nervis pels ganxos que mai vam acabar de trobar el nostre futbol i atacavam més amb el cor que amb el cap.El penal no ho és, segur, però hem de saber perdre i ja està...però al igual que a Mollerussa ens foten un gol de penal innexistent...

De veritat, s'ha fet una campanya formidable, ara el gran sopar, a girar a St. Sebastià i a pensar en l'any vinent, que si aprenem dels errors podem tornar a fer un gran any i ficar la cirereta...

Nyà, nyà, nyà!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
mollerussa




Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 03/06/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDc Jun 03, 2009 2:08 pm

Buenas,

entro en el foro no con la intencion de buscar maraña, simplemente me gustaria aclarar un par de cosas:

1.- aora resulta que al mollerussa le an regalado la segunda plaza los arbitros! aber, el penalti es clarisimo! el balon toca a la mano del defensa, q corta la trayectoria del balon... creo q no admite discusion.

2.- algunos jugadores dl mollerussa son "barriobajeros"?? creo q algunos del organya son igual o peores, como el num 4, q pegaba patadas incluso cuando el balon estaba en la otra banda, al jugador Roi del molle.

3.- Sinceramente creo q el mollerussa jugo mejor, supo aguantar las embestidas de los primeros 20 minutos, y fue entonces cuando tuvo un palo en la primera parte. En la segunda mas de lo mismo, concentrados atras, i en un balon recuperado 0-1. entonces fue cuando se izo con el partido. Otro palo y un par de oportunidades claras... y al final el penalti.

4.- creo de verdad, q las 2 primeras plazas tendrian q aber sido para mollerussa i organya, sea cual sea el primero y el segundo. Me explico: son los dos ekipos q mas complicaciones an recibido durante toda la liga, siempre esperados en todos los campos! cosa q el cervera no a pasado a tan alto nivel! a sido el tapado, xo weno...toca felicitarlos.

Animar al Organya de cara a la temporada q viene, y aber si el mollerussa tiene suerte en la promocion!

Gracias y saludos
Tornar a dalt Ir abajo
Xavi




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 04/05/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: CF Organya - Mollerussa   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDc Jun 03, 2009 3:02 pm

Bueno, visto lo visto en el terreno de juego, vamos a hacer uso de los tópicos y diremos que lo pasó en el campo allí quedó, no hay que darle más vueltas, de todas maneras, por afición, por ilusión, porque sois el Mollerusa y porque me encantan los equipos modestos, me gustaría que hubiera sido el Organyà quien hubiera ganado.

Sinceramente, pienso que el Mollerussa no sólo no merece subir sinó que ni tan sólo merece jugar la promoción y no lo digo por el último partido, lo digo porque un equipo hecho a base de talonario, con un entrenador galáctico y oportunista que sólo se apunta a caballo ganador a base de tirar de la cartera, pues bueno, es lícito, pero el Mollerussa ha estado muy por debajo de las expectativas creadas, ha sido una gran decepción en una liga que tendría que haber ganado sin bajar del autobús y sólo por eso, a mi entender, no lo merece, en cualquier caso, la clasificación ahí está y eso es inamovible.

En la promoción, pues bueno, es una lotería y si ha de servir para que Coll de Nargó o Castellciutat se salven, pues bien, si no es así, me da igual que subáis o no.

Suerte
Tornar a dalt Ir abajo
dick




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 03/06/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDc Jun 03, 2009 3:10 pm

bones!Aixo va pol mollerussa,hem sembla que al cervera no li han regalat res,han tingut que suar la samarreta per guanyar els partits,potser vosaltres us pensaveu que seria chupat i fer ampolles i no es aixi,Si el Cervera ha guanyat ha sigut perque ha sigut mes regular.Hem sap greu per l,Organya perque tinc bons companys alli.Us desitjo tota la sort per l,any vinent.ANIMS!!
Tornar a dalt Ir abajo
locaboet




Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 26/05/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDc Jun 03, 2009 11:44 pm

Mecasunlolla!!! aixó comensa a ser un foro de veritat.Cadascun dient la seua i tothom té part de raó i ningú té la veritat absoluta.
Ja que hi ha gent de Cervera per aquí primer de tot felicitar-los pel campionat,ja que quedar primers té el seu mérit.Tot i que com diu algú altre no heu patit el desgast d´ anar primers en cap moment.També dir que jo os vaig veure un sol partit aqui Organyà i aquell dia (3-0) hem vau semblar un equip bastant vulgar.Aixó no treu mèrit per dir que heu guanyat el campionat per mèrits propis i desmerits d´ altres, perqué no dir-ho, també.
Al Mollerussa els he vist 2 partits i tot i que no hem van agradar massa al seu camp,aquí com a visitant,crec que van fer un partit seriós i van disposar de les millors ocasions.El penal que tant s´ha parlat per mi son mans dins l´àrea pero involuntaries...ara bé l´arbit estaba allà mateix i el va pitar.De totes formes ja perdiem igualment i faltaba 3 minuts per acabar.
Respecte l´equip del Mollerussa ,es veritat que ,tothom el donaba per campió abans de començar el campionat,per tota la gent bona i contrastada que habien fixat peró també es veritat que es l´equip que més ràbia aixecat entre els rivals,i juntament amb l´Organyà l´equip que tothom esperaba per jugar-li el 200% cada partit.Si tenen gent bona però alguns son bastant vells (algún ronda els 40)i les forçes ja no responen com quan tenien 25 anys.Han quedat segons i es una putada que no hi siguem nosaltres que crec que no tenim res a envejar a cap dels dos de davant,de fet la ventatge es insignificant.
Xaviiiii,tio ets un crak.Ens alegra que et recordis de nosaltres!!!.Ara bé a la Seu a 2ª regional aquest any també son els galactics del grup.Clar no es igual una població com la Seu o com Castellciutat o Nargó..Ells també es queixaven d´aquesta diferencia...i ells eren els humils del grup...I a vere perqué enganyar-nos a qui no li agrada SI ES POT apuntar-se al millor o a l´equip guanyador..perqué el Barça té tans seguidors i el Almeria,Recreativo...o el Tomelloso tan pocs....
Salut a tots!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Xavi




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 04/05/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDv Jun 05, 2009 12:54 pm

Hey caboet, veig que em coneixes, en canvi jo, no aconsegueixo endevinar qui s'amaga sota aquest pseudònim, tant se val si el que vulquem és el millor per l'Organyà.

I tant que no m'oblido d'Organyà, el dia del Mollerussa vaig baixar amb la family a veure el partit, amb el Jou de tant en tant ens truquem i a través de la web i el facebook vaig seguint l'actualitat del club.

Pel que fa a La Seu, crec que de galàctics no gaire, jo diria que més aviat el contrari, un equip amb el 90% o més de jugadors procedents de l'escola, amb ganes de treballar i progressar, una altra cosa és que tinguin qualitat que la tenen. L'any que ve però tindran una difícil tasca que és mantenir la categoria en una 1a regional que en els últims anys ha esdevingut molt competitiva i complicada, esperem que no passi com fa un parell d'anys i puguem aconseguir la permanència el més aviat possible, segur que sí.

Apuntar-se a cavall guanyador? Evidentment, tothom s'apunta, jo el primer, crec que no m'he explicat bé, el que vull dir és que té més mèrit el que pot fer l'organyà i el cervera amb equips més humils que el totpoderós Mollerussa amb molt més pressupost i amb jugadors veterans i curtits en categories molt superiors, per mi, el que ha aconseguit el Mollerussa no té cap mèrit, tal com s'ha dit aquí, ha estat molt per sota de les seves possibilitats, en definitiva, ha estat una decepció per tothom, potser inclús per ells mateixos, n'estic segur,tampoc vull dir que ho hagin de forma ilegal, una temporada és molt llarga i al final la marca la regularitat, guanya qui guanya i perd qui perd...

En tot cas, força Organyà, a preferent, primera, on sigui...

Esperem que l'any que ve es vegi un gran derbi entre La Seu i Organyà, tot i que tindran objectius ben diferents....

Apa! Salut a tots ! Força Seu i Força nya, nya, nya !
Tornar a dalt Ir abajo
locaboet




Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 26/05/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDs Jun 06, 2009 11:12 am

Si pero ells tenen la possibilitat de pujar,i nosaltres tot i tenir millor equip(o aixó es lo que ens deient gent d´altres equips i nosaltres ens ho creiem)ens quedem a primera.
ara que ben mirat a vegades es millor ser "cabeza de raton que cola de leon".
Tornar a dalt Ir abajo
Xavi




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 04/05/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Preferent   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDl Jun 08, 2009 8:12 am

Doncs sí noi, aquesta és la putada, tots sabem que el futbol és injust i de vegades és imprevisible, però bé, ara ja no es pot fer res, per tant, a continuar en la mateixa linia l'any que ve a veure que passa, amb Guissona i Almacelles una altra vegada, hi hauran castanyes fortes per pujar....a veure com va....

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Makanut




Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 28/04/2009

24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Temporada vinent   24 hores per pair-ho I_icon_minitimeDl Jun 08, 2009 6:45 pm

Bones a tots, com be diu el Xavi l'any que be hi haura bastant nivell a la categoria i serà bastant dura!El que hem d'intentar es mantenir el bloc d'enguany i una mica més de polvora al davant, crec que si recuperem a Campa i les lesions ens respecten, la temporada vinent podrem donar moltissima guerra i estarem lluitan als llocs cap davanters tota la temporada!
Anims a tots i a passar bon estiu, que ja queda menys per la pre-temporada....!

Força Nya nya nya
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





24 hores per pair-ho Empty
MissatgeAssumpte: Re: 24 hores per pair-ho   24 hores per pair-ho I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
24 hores per pair-ho
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: