www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Organyà 5 - Castelldans 0

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: Organyà 5 - Castelldans 0   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitimeDg Maig 17, 2009 11:01 pm

Partit de tràmit on l´Organyà ha estat molt superior als primats, primats de prima perquè normalment es premia als que no tenen premi. Ja m´enteneu.
15 primers minuts on s´ha notat la prima. El Castelldans ha jugat bastant bé desaprofitant una bona jugada d´atac per marcar. Aquí s´ha acabat el partit, doncs l´Organyà ha començat a fer futbol. Primer gol de´n Robert de xut a prop del porter.
Segona part d´absolut domini ganxo amb moltes ocasions. Segurament per la sortida de´n Ramon que el guardàvem pel pròxim partit. Gols de´n Aubets, Sebas (la gent que hi enten m´ha dit a l´orella que ¾ del gol l´ha fet en Ramon, passada estil Laudrup a la seva esquerra i bon xut de´n Sebas, ei, l´heu de veure), Robert de jugada personal i bon cacao i Sebas de peu a una falta a Perdi que treu Aubets
Tots els gols filmats pel Bandoler (posats a demanar es mereix una prima. Ha d´estar primat pel pròxim partit). Els podreu veure al youtube.
Molta calor i gespa súper verda, aquesta si, aquesta natural. A la mitja part hem regat el tros d´atac nostre per fer córrer la pilota. Això ho hem après d´aquest del barça. Avui no el regent i perd.
Tot pendent de les 2 jornades que queden, però sobretot del transcendental i últim partit Organyà-Els que volen premi premiant, ai, el Mollerussa tú, on tenia el cap. Guanyant a Preferent, un altre resultat dependrà de la pròxima jornada a on nosaltres farem migdiada per afrontar el partit.
Ens hi esperen a tots, SOM-HI ORGANYÀ
Tornar a dalt Ir abajo
1apunt




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 18/05/2009

Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: Primats?   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitimeDl Maig 18, 2009 2:14 am

Sols 1 apunt:

Em fa bastanta pena llegir les rotundes afirmacions que sense fonament fa "Bandoler". Vaja, t'agrairia que ho reflexionéssis.

A ningú agrada perdre. Potser el Castelldans és qui pitjor juga a futbol, i potser per això va últim destacat. Però ha vingut a Organyà a jugar a futbol i a disputar el partit, per "fair play" competitiu (pel mateix club, i per la competició. S'ha de donar la cara a les bones i a les males).
Però bé. Llegir-ho em fa pensar que us ha costat més del que pensàveu (tot i el resultat final), i que veies un equip amb ganes, cosa que també m'acontenta.

Estaria bé que sapiguéssis entendre les bromes. Si has sentit alguna "cosa", és simplement que tot i ser últims, hi ha bon rotllo i caxondeo dins l'equip, que és important. Escalfant, amb la pilota parada, dutxant-nos i sopant, hi ha bon ambient... jugant mirem de fer-ho el millor que podem. I PUNT. De PRIMA: RES!

La crònica? sí, l'Organyà ha estat superior (deixo l'àrbitre: sort que no ha estat decisiu, però TELA). A la 1a part 3-1 a ocasions. A la 2a el Castelldans s'ha estirat arribant amb més perill, però sense cap ocasió. El bon joc l'ha ficat l'Organyà (per alguna cosa aneu 1s), però sense fer moltes ocasions tampoc. Us han entrat més o menys totes.
Però no es diu res del 2n gol al 75', i els altres al 86', 88' i al 90'. Sí, són 5 gols, ho sé, però potser els minuts reflexen que hi ha hagut més oposició de l'esperada, i que no ho has vist clar fins al final, i d'aquí apareixen les rotundes afirmacions.

Reflexiona noi! (i rectifica, si ho veus addient, que és de savis, diuen)
Tornar a dalt Ir abajo
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: 1apunt a l´1apunt   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitimeDl Maig 18, 2009 7:31 am

Aviam, 1apunt, anem per pams.
1.- Jo no hi puc fer res si la crònica et fa pena. Tinc molt problemes i un d´ells es que no soc periodista esportiu. Però hi poso tota la meva veritat i tota la meva ironia.
2.- Estic d´acord amb que no us agrada perdre. Només cal veure les enrabiades que agafàveu. Vosaltres (porter, 6,... i l´entrenador). Però les trobo absolutament lícites i correctes (i no en dic res). No dic enlloc que vàreu fer un partit dolent. I vàreu córrer molt, faltaria més (aquí podria posar alguna referència a les primes però no ho faig).
3.- Tens raó que va costar més de l´esperat. En lloc dic que es fàcil ni que “os chorreamos”. Asseguro que vàrem fer una segona part molt superior. Tampoc dic que amb el 0-0 ens varen anular un gol. Fora de joc? Bé, ja sabem com van les coses quan els interessats no som els de l'Alt Urgell.
4.- Jo de bromes les que vulguis. El qui no les entens ets tu. No t´agrada el joc de paraules respecte a les primes. Doncs una mica de sentit de l´humor tampoc et faria res.
A mi em diuen que aneu primats i jo en faig un joc de paraules. I no meu espatllis perquè em va costar 20 minuts (ep, als periodistes de veritat son 3 segons, aquí d´això en diuen “amb un cop de cigala, pim, pam i fet”). Fins que no es demostri el contrari (que per cert mes absolutament indiferent) vosaltres i també el Solsona el diumenge passat anàveu PRIMATS.
5.- Demanar-te disculpes. Tornat a llegir la crònica, somriu i ho veuràs d´un altre color. I per la pròxima, si encara faig la crònica ganxa amb el teu equip, el que sigui, pensa amb mi, que jo si em deixo primar. I serà l´hostia de crònica. La crònica del Pulitzer.

Et convido a entrar al youtube i veuràs els 5 golets que us vàrem fer. Salut
Tornar a dalt Ir abajo
1apunt




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 18/05/2009

Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organyà 5 - Castelldans 0   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitimeDl Maig 18, 2009 7:33 pm

Ets tu qui t'ho has de llegir millor. Jo no dic que em faci pena la cronica, ni molt menys. Em fa pena que diguis que vam correr o queixar-nos perque hi havia una prima. No es el joc de paraules, no. Era que es tracta de jugar el millor que es pugui. Que perdessiu a Solsona, no es el nostre problema.

Els gols ja els vaig veure a Organya, gracies.

Ahir vaig escriure massa, si. Es resumiria amb:

"Prima? t'ho creus de veritat?"

Be.. tu mateix, pensa-ho... Ja no dic que rectifiquis que faras el que voldras.

Ho deixo aqui. Per la resta, espero que tingueu molta sort de cara a les dos jornades que queden (1 a vosaltres). Sou molt bon equip i us ho mereixeu. Anims!
Tornar a dalt Ir abajo
1apunt




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 18/05/2009

Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: La crònica   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitimeDg Maig 24, 2009 2:49 am

Ja entenc que pensséssis que em feia pena la crònica i no lo de la prima.

Si ets el mateix que fa la crònica del diari, plantejat-ho. No entro en valoracions subjectives, però dir que vam venir 10, fallar la meitat dels noms de l'alineació, i anotar els minuts dels gols a l'atzar, pot fer que penséssis que parlava d'això.

Una cosa és que no siguis periodista i l'altra que tinguis molt imaginació.
Tornar a dalt Ir abajo
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: Informació confidencial   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitimeDg Maig 24, 2009 8:02 am

Doncs no, no soc el mateix.
Home, vàreu venir 10 + el porter (que es cosa d´agraïr. Ara no teu agafis malament, vull dir que es un esforç, parla de la vostra il·lusió, etc.). Però en tens foto de la banqueta. Jo comprenc al que escriu al diari i es que anàvem tant justets que l'últim quart d´hora era per disfrutar-lo no per estar apuntant el minuts.
Ara, a guanyar al Cervera.
Per cert, de la prima hi ha altres escrits, en altres llocs fets per altra gent...
Salut per a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Organyà 5 - Castelldans 0 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organyà 5 - Castelldans 0   Organyà 5 - Castelldans 0 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Organyà 5 - Castelldans 0
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Organyà 4 - Almenar 0
» Organyà 1 - Alpicat 0
» Jupiter - Organyà
» Organyà 0-Mollerussa 2
» Ponts 2 Organyà 3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: