www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Organyà 4 - Almenar 0

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Organyà 4 - Almenar 0 Empty
MissatgeAssumpte: Organyà 4 - Almenar 0   Organyà 4 - Almenar 0 I_icon_minitimeDg Oct 25, 2009 11:31 pm

Apa, tothom mirant el Barça i ningú en diu res del partit.
Avui hem jugat al 4-4-3: 4 gols, 4 expulsats (i tots de l'equip contrari) i un 3 (bé, el 3 ho ha fet Ramon, Hard trick del nostre màxim realitzador que el puñetero no ens vol dir quants en porta i fa com les senyores que s´amaguen els anys que han complert) (algun dia s'esbrinarà...).
Partit de tràmit, pur tràmit davant el plantejament innocent de l'Almenar. Cap o alguna ocasió en la primera part i cap o una en la segona. Dir que, amb la meva visió de lent progressiva i tirant a local, les quatre expulsions han estat justes. La més lamentable la del porter que només ha perdut els nervis. Els nervis, la gorra, els guants, la samarreta i el seu lloc a l'equip. Per a ser justos cal dir que el 1-0, en el 40´de la primera amb xut de Ramon amb l'esquerra des de fora de l'àrea s'ha aconseguit amb 11-11. Abellana al travesser pocs minuts després.
Al començar la segona part primer expulsat per doble amonestació. En el 20 penalty clarísim, clarísim que marca Junajo i el porter s´autoexpulsa. En el 35 Ramon el tercer i en el 40 Ramon el quart (aquest de penalty clar, clar). I la meva porra a la porra. Substitucions: Sala per Sergi i Toni per Butxi. A 5 del final debuta el nou porter Ventura. Destacar que Robert avui no ha volgut marcar perquè ens promet fer-ho a Ponts. I Abellana també encara que dubta si celebrar-lo o no? El proper diumenge la solució a aquestes inquietants qüestions...
Tornar a dalt Ir abajo
...




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 26/10/2009

Organyà 4 - Almenar 0 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organyà 4 - Almenar 0   Organyà 4 - Almenar 0 I_icon_minitimeDl Oct 26, 2009 10:55 am

No entenc el comentari de la celebració..., m'ho expliques?
Tornar a dalt Ir abajo
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Organyà 4 - Almenar 0 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organyà 4 - Almenar 0   Organyà 4 - Almenar 0 I_icon_minitimeDl Oct 26, 2009 10:31 pm

Som-hi.

1.- Vaig a suposar que ets Abellana. Evidentment tu no m'has fet cap comentari referent a això. No demanaries pas explicacions. És un comentari intencionat per animar-te a que marquis un altre gol (i mes després del larguerazo del diumenge). Tots tenim il·lusió en veure't il·lusionat. I com serà en el pròxim partit... i com serà a Ponts. Així de sencill. No hi ha 3 peus en cap gat. Et sembla correcte?

2.- No ets Abellana. Només et dic que així ho vaig pensar i així ho vaig escriure. I com serà en el pròxim partit... i com serà a Ponts. Tampoc Robert m'ha promès el seu. Optimista que és un. Si no marca no hi ha cas (per l´Abellana)

Apa, salut i sort per a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
...




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 26/10/2009

Organyà 4 - Almenar 0 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organyà 4 - Almenar 0   Organyà 4 - Almenar 0 I_icon_minitimeDt Oct 27, 2009 9:17 am

Ens decantarem per la segona opció; no sóc Abellana i simplement vaig veure el comentari i em vaig preguntar que volia dir, gràcies per respondre. Segur que a Ponts algú o altre marcarà, l'important és que l'Organyà vagi guanyant.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Organyà 4 - Almenar 0 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organyà 4 - Almenar 0   Organyà 4 - Almenar 0 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Organyà 4 - Almenar 0
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» linyola 0 Almenar 0
» Organyà - Almacelles
» Organyà 2 - Tremp 1
» Organyà 1-1 Alcarràs
» Organyà 0, Almacelles 0

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: