www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Torreforta 4 Organyà 0

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
pepeto'o




Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 30/04/2009

Torreforta 4 Organyà 0 Empty
MissatgeAssumpte: Torreforta 4 Organyà 0   Torreforta 4 Organyà 0 I_icon_minitimeDg Oct 03, 2010 1:45 pm

Els ganxos han jugat molt malament.
Tornar a dalt Ir abajo
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Torreforta 4 Organyà 0 Empty
MissatgeAssumpte: Però molt   Torreforta 4 Organyà 0 I_icon_minitimeDg Oct 03, 2010 11:41 pm

Ai, Pepeto´o. Creus que tens raó, eh?. Et passen la crònica del partit i apa, a escriure. No es pot dir pas de manera mes clara. Però no en tens de raó. Sencillament perquè els ganxos no han jugat a rés. Si almenys haguessim jugat malament...
Bé, farem crítica. Però vull que s´entengui com positiva. Nosotrrros serrr positiiiivos. Ens pesa la categoria. Ja tornem a fer el que varem fer fa 5 anys. No jugar a rés. Ni una sola jugada trenada. Be, al començament em fet un pal, però ni que hagués entrat ens salvava.
Ni una sola jugada trenada (crec que ja ho he dit), però es que ni una, eh?.Voleu creure que no hem fet ni una jugada trenada.
Defensa venuda. I si probem de posar a Escolà al centre de la defensa, Sala a la dreta i algú per l´esquerra (no el diré jo, que sinó ja ho sabeu tot).
Que hi fa el Romario d´extrem i a sobre esquerre. Corre. Renoi si cor el xaval. Corre i cagasrse en tot (això ho dic jo, però ...). I si el posem de devanter centre. Igual resulta que es bo. I fins i tot pot fer algun golet. Be, això si l´acompanyem amb algú per la dreta (potser el Robert) i algú mes per l´esquerra (tampoc diré qui, que sinó faig l´alineació) i dono intencions de vot, polític, i igual em sancionen). Això vol dir que davant jugaran 3. 3. Que seran 3. Que crec que han de ser 3.
Però si no passa res. Però han de jugar la pilota. FRAN el dia que et senti dir comencem et pago un...va un Aquarius. Que el mister s´emprenya. Ostres, juguem la pilota. Això vol dir passarsela entre vosaltres, del centre a la dreta, de la dreta al centre i cap a l´esquerra. si a sobre l´avancem tindrem un orgasme (amb perdó, però el patiment d´avui val això i
més (ve a mi no m´importa doncs vaig servit però n´hi ha algún que deunidoelquelipotpassar. I crec que el Club no te asegurança pel respetable.
Apa, tot això es perquè no puc escriure res del partit perquè no hem fet ni una jugada trenada (sic)

L´únic positiu d´avui. El retorn de´n Perdi. Quina al.legria veure´l correr pel camp. Poquet eh? que si no es destacava del altres. Això no es veritat doncs correr si que ho han fet. Correr molt, correr darrera la pilota. Con vol en Guardiola. (ostres, dexeimo, que avui tampoc es un bon dia). FELICITATS PERDI.

Vestidor absolutament desmoralitzat. Apa, nois. mas se perdió en Cuba. Diumenge com si no hagués passat. Qui se´n recorda de Torreforto. Jo no. (però els somnis d´aquesta nit seran de terror, que hi farem). Fins diumenge

Si algú en treu una riatlla no serà per la crònica, serà perquè es de Guissona i va anar a veure el Mag Lari a Cervera. Salut a tots
Tornar a dalt Ir abajo
 
Torreforta 4 Organyà 0
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Organyà 2 - 1 Torreforta
» Organyà 0, Almacelles 0
» Cervera, 1 - Organyà, 2
» Torrefarrera 1- Organya 3
» Andorra - Organyà

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: