www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Linyola 2 Organyà 2

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
pepeto'o




Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 30/04/2009

Linyola 2 Organyà 2 Empty
MissatgeAssumpte: Linyola 2 Organyà 2   Linyola 2 Organyà 2 I_icon_minitimeDg Oct 04, 2009 8:18 pm

Hem empatat a 2. Continuem invictes! Oe, Oe!
Tornar a dalt Ir abajo
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Linyola 2 Organyà 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Linyola 2 Organyà 2   Linyola 2 Organyà 2 I_icon_minitimeDg Oct 04, 2009 10:24 pm

Empat just. Partit molt extrany el jugat a Linyola. Camp molt sec, sequísim. Amb gespa molt traballada i gastada. I es que aquest cap de setmana "només" si han jugat 7 partits. I amb calor, molta calor. Abans de començar el partit hem pogut saludar al “nen de Linyola”. En Bojan ha aparegut pels voltants del camp, hem fet alguna foto però cap amb els colors de l´Organyà. I ha marxat. I s´ha perdut el partit. Així que de moment no sortirà a la tele (però l´al.legria que ha tingut el meu nebot no es pot descriure).
Apa, anem per feina. Primera part de pena, penísima, pena. Quina pena de primera part. Això si, ajudada tant per part nostra com pel de negro que vestia de negre i verd, vamos, a la moda del Cervera. Sense fer res d´especial ens en han clavat 2 com 2 soles. El primer al treure un corner que algun daventer pentina i la pilota entra com si no vulgués. Era el minut 17. Als 25 es tira una falta de molt molt lluny, foooora de la nostra àrea., la pilota cau com del cel i entre el porter (que crida alló de meva) i el defensa se la menjen. 2-0 i sense fer res de l´altre món. Alguna ocasioneta nostra però de aquelles que ens fa por de xutar. Només a l´últim minut Abellana sol davant del porter la tira fora (de 10 en faria 10, ell eh!!. Jo no).
La segona part, canvia i millora (no hi havia mes remei, perquè empitxorar no es podia. Be, si que les desgracies mai venen soles). O sigui que després de mil.lorar arriben les ocasions. Poques, tampoc es per llençar coets.
No tinc noció del temps perquè m´estic discotin amb l´energumeno de torn. Que ha sobre va begut però que te la boca ampla. I la ment curta. O sigui que com deia, als 30 exactes de la segona l´Abellana fa història. Marca el primer amb l´Organyà. Je, ara tot vindrà costa avall i diumenge, per celebrar-ho 2. Aquí s´anima una mica el partit i l´Ivan es treu un bon xut desde fora de l´àrea que el cul de l´Escolà la desvia a dins (paraules de jugador ganxo).
Colorín colorado el partido se ha acabado. I nosaltres ha fer cua per la A-2.

Dedicat al Boix i al Joan mecànic, que tothom els ha trobat a faltar. I al Pepeto´o per donar el resultat ràpidament. Salut i sort per a tots
Tornar a dalt Ir abajo
 
Linyola 2 Organyà 2
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Almacelles 2, Linyola 0
» linyola 0 Almenar 0
» Organyà 0, Almacelles 0
» Organyà 2 - Tremp 1
» Organyà 1-1 Alcarràs

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: