www.cforganya.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

www.cforganya.com

El fòrum per a compartir informacions i comentaris. Sigues respetuós
 
ÍndexGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Classificació del nostre grup

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Bandoler




Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 28/04/2009

Classificació del nostre grup Empty
MissatgeAssumpte: Classificació del nostre grup   Classificació del nostre grup I_icon_minitimeDj Nov 12, 2009 12:47 am

Acabo d'entrar en la web de futbolcatalunya.com
Hi ha un apartat dels golejadors per categories i la meva sorpresa és que no hi surt cap jugador de l´Organyà sent el tercer equip més golejador amb 20 i només superats per l´Almacelles amb 22 i el Balaguer amb 21
Una altra sorpresa és que l´Andorra amb 17 gols col·loca a tres jugadors: Riera amb 8 i altres 2 amb 4 (que segurament es cert)
La pregunta és Qui és el nostre màxim golejador i quants gols duu? Ramon, per exemple i que recordi, en porta també almenys 4 .
Un altre detall és que ja és hora d'actualitzar tant els resultats com les classificació del nostre grup. En aquesta web, per exemple , l'Almacelles ha jugat els 9 partits i és 2º, mentre que en la federació catalana de futbol duu 8 i és 5º. En catalunyafutbol.cat és 1º (i l´Organyà ha perdut un partit). Algú pot comentar alguna cosa referent a això?

Molta Sort diumenge a La Seu. Som-hi
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 28/04/2009
Edad : 56

Classificació del nostre grup Empty
MissatgeAssumpte: Jo em faig creus   Classificació del nostre grup I_icon_minitimeDj Nov 12, 2009 8:47 pm

Veient les ganes de colaboració, i l'entusiasme general encara em pregunto, com és que segueixo, seguim fent això.
És que ningú que va veure el partit en pot fer 5 cèntims. És que hi ha algú que consulti les classificacions... jo alucino.
Tornar a dalt Ir abajo
http://cforganya.foroactivo.com
 
Classificació del nostre grup
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
www.cforganya.com :: Fòrum del club-
Canviar a: